16 Kasım 2013 Cumartesi

İçindeyim

Geçtiğimiz günlerde Sihirli Oklava blogunun yazarı sevgili Derya'nın düzenlediği Gıda Güvenliği seminerine katılmıştım ... Seminerin sonunda bizlere verilen birbirinde değerli armağanlardan biri de Yitik Ülke yayınevinin bizler için hazırladığı kitaplardı...


Bu kitaplar arasında benim payıma da Barış Çağrı GENÇ'in İÇİNDEYİM isimli romanı düştü ...

Aslına bakarsanız şu aralar o kadar yoğun ve sıkıntılı zamanlar geçiriyorum, öyle ki kitap okumaya dahi vaktim yok...
Yok tu !

Bir akşam şöyle her şeyden uzaklaşmak, kafamı toplamak isteyip yatağıma gittiğimde, başucumda okunmayı bekleyen kitapların arasından göz kırptı bu roman bana... Çekti beni kendine...

İlk sayfasından itibaren bağlandım ve birkaç gün içinde tamamladım...

Başlangıçta biraz ürkütücü, biraz karmaşık ama neticede bir an bile elimden bırakmak istemeyecek kadar beni kendine bağlayan bir kitap ... Akıcı anlatımı ile sayfaların nasıl tükendiğini anlamadan bitiyor.

Konusu da bir o kadar ilginç ... Özellikle fantastik edebiyat severlerin ilgisini çekebilecek bir kitap. İçindeyim, sizleri bir ruhun başka bedenlerindeki yolculuğuyla sürükleyecek.... Kahramanımız Selim Mert DURU'nun, ruhu başka insanların bedenlerinde gezinirken yaşadığı ruh durumunu doktor Türkan ile paylaşmasına tanıklık edeceksiniz.

Roman boyunca okuyucu da Selim ile birçok insanın bedeninde geziyor, birçok hayata misafir oluyor .. Kah bir felçli hastanın kah onsekizinde bir delikanlı bedeninde buluyor kendisini, hatta öyle ki bir an kendi bedenini izliyor..



Aslında zaman zaman çoğumuz düşünürüz bunu ... Yani en azından ben düşünürüm... Ah şimdi şunun yerinde olsam ... Ama her ruhun çıkmazı apayrı, kimse bir başkasının hissettiklerini dışarıdan bakınca anlayamıyor ... Ta ki o kişinin içine girene dek!

Selim ile birlikte başka bedenlere yolculuk yapmak, onların hayatlarını kısa bir süreliğine de olsun yaşamak için Barış Çağrı GENÇ'in İçindeyim isimli romanı ile en kısa zamanda tanışın derim :))



Arka Kapak:

Şu an bu kitabı tutan ellerinizin size ait olmadığını fark etseniz, ne yaparsınız? Tırnaklarınız, parmaklarınız ve avuç içiniz... Kendinizi bir anda, hiç tanımadığınız birinin bedeninde bulsanız... Üstelik bu kitabı bırakıp başka bir kitabı aldığınızda, yeni bir bedenin içine girseniz... Barış Çağrı Genç, ilk romanı "İçindeyim" ile sizi fantastik ve belki de bitmesini hiç istemeyeceğiniz bir maceraya sürükleyecek...

"Bugünü de sayarsak dört gündür aynı bedenin içindeyim. Ve bu dört gün boyunca, sürekli kendimi izledim. Komik bir cümle oldu. Şöyle demeliydim: Dört gün boyunca, otuz küsur yıl içinde olduğum eski bedenimi izledim. Ama böyle konuşmak rahatsız ediyor beni. Ona, yani eski bene, az kullandığım ikinci adımla hitap edeceğim: Dört gündür Mert'i izliyorum. Onu ilk gördüğüm an, sinirden zangır zangır titrediğimi itiraf edeyim. Kendime hâkim olmasam, yakasına yapışıp öldürene kadar dövecektim. Birkaç kez yanına sokuldum, konuşmak isterken midem kasıldı. Oysa beni fark etmedi bile."

Barış Çağrı GENÇ: 1978 yılında Denizli'de doğdu. İlk ve orta öğrenimini İzmir'de tamamlamasının ardındann Dokuz Eylül Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği'ni bitirdi (1999). Bir süre Orta Doğu Teknik Üniversitesi'nde asistan olarak çalıştıktan sonra, telekomünikasyon alanında çalışmak üzere İstanbul'a geldi. Hala bu şehirde yaşamaktadır. "Radde" isimli öykü kitabı Haziran 2007'de yayınlanan yazarın, "İçindeyim" ilk romanıdır.

2 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...