27 Şubat 2014 Perşembe

Şeker Hamurlu Kurabiyeler Geliyor....

Yani öyle profesyonel olarak falan değil, kafa dağıtmak için :)
Öyle pek sanatsal yeteneğim olduğunu da söyleyemeyeceğim aslında :)
Ben teknik bir insanım, sanata yeteneğim yok, ne yapalım :)

Ama bu pastalar kurabiyeler beni benden alıyor...
Üstelik mutfağı seven insanların stres atmak, kafa dağıtmak için güzel bir hobi olacağını düşündüğümden başlıyorum kurabiye yapmaya.

Tabi bunu yaparken, bu işi hakkıyla yapan insanlara haksızlık etmek istemem...
Ben bir acemi ...
Kendini deney yapmaya adamış bir araştırmacı :)
Deneyip yanılıp, sonuçları yazacağım size...
Benimki naçizane deneyimlerimi yazıp paylaşmak olacak.

Siz bu kurabiyelerin en tatlılarını satın almak için Asiye Hanım, Sibel Hanım ve Meltem Hanım'ın sitelerini ve ustam Hülya Hanım'ı ziyaret edebilirsiniz.
Üstelik kendileri Ankara'da bu işi tüm detaylarıyla mutfağında öğretiyorlar da.

Kendime bir rota çizdim ...
Şeker hamurunu tanımaya kurabiyelerden başlayacağım...
Bu konuda birçok video izledim, aradım, taradım...
Gerekli malzemeleri seçtim...
İstanbul'da olsam malzemelerimi şıp diye alırdım ama, Ankara'da böyle şeyler nerede satılır pek bilgim yok :(

Her ne kadar internetten alışveriş yapmayı sevmesem de bir çözüm yolu olarak düşünmüyor değilim.
Ben pek sevmem internetten alışverişi, dokunmam lazım alacağım şeye :)

Bu konuda fikri olan, güvenilir şeker hamuru malzemesi siteleri önerebilecek olanların fikirlerini bekliyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...